sobota, 4 stycznia 2014

Weny brak :c

Przepraszam, nie mam weny ;D dlatego wstawiam jakieś stare rymowanki, proszę bardzo;

Płynąca marzeniem, piękna jak kwiat
Lecz kolce kryje w delikatnej dłoni
Ze strachu, że może nie jest wart
Ni jednej łzy, którą dla Niego uroni...
Tańczyła z wiatrem, z deszczem śpiewała
Zamknęła w sercu smutki i lęki
Uśmiechem każdego dnia Go witała
Dla Niego nosiła najpiękniejsze sukienki
Na głowie kwiaty, na policzkach róż,
Książę się na to od razu nabiera.
Lecz za plecami w gotowości nóż
I wielki chłód z jej serca wyziera.
Razem spacerują bo piaszczystej plaży
Zachody slońca wspólnie oglądają

Księciu już zaręczyny i ślub się marzy
Tak inne marzenia oboje w snach maja...
On o weselu, balu i torcie
O białym welonie na jej jasnej skroni
Ona o jednym, ogromnym mordzie...
Czy książę się przed śmiercią uchroni?
I przyszedł taki dzień, ze konno galopowali
W którym On wypowiedział to, co w sercu nosił

 Gdy patrząc sobie w oczy pod starym borem stali
Książę klęknął, pocałował jej rękę i o nią poprosił...

Jaki był koniec historii? Istnieje wiele teorii...
Ty odpowiedz sobie sam, ja już swa końcówkę mam...

Książę czul z jej serca chłód,
Gotowe ostrze dawno zauważył
Ale wreszcie stopił się lód
I o tym książę przez cały czas marzył.
Miłość jest wielka, i On to wiedział,
W zabieganiu o nią dodało mu to werwy
Pamiętne słowa wypowiedział
Które jej uszy chciałyby chłonąć bez przerwy:
Ty jesteś moja, ja jestem Twój,
I razem będziemy do końca życia
A ostrze Twoje i sztylet mój
Nie znajdą już nigdy wśród Nas użycia....



Amatorsko ale jest :D


 Szara grzywa, ogon biały,
Podkowy jak gwiazdy srebrzyste
Galopuje w ogniu chwały
Prycha z nozdrzy cichym świstem
Wznieca wichry dzikim kłusem
Prężąc płuca wzdyma chrapy
Nikt nie oprze się pokusie
Podziwiania silnej szkapy
Srebrzysta sierść na potężnym łbie
i tętent kopyt jak setek stad
Mienią się oczy czyste jak śnieg
Parskając pyta 'ileś jest wart?'

Cale życie trwa w swym pedzie
Ukazując swoje męstwo
Nie myśli nigdy co będzie
I w tym jest sęk, i w tym zwycięstwo



Miłego weekendu ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz