sobota, 28 grudnia 2013

Blog jak każdy...czy nie?

Od mu­zyki piękniej­sza jest tyl­ko cisza. 
'Czeeeeeść, jestem Natalia i będę bawić się w pisanie bloga'... Ale kogo to obchodzi? No właśnie :P
Może komuś spodoba się ten blog, a może nie. Mimo wszystko mam zamiar go prowadzić; jak nie dla Ciebie, to dla siebie...
Posty nie będą regularne, od chęci do chęci, od okazji do okazji...
Może jednak byłoby miło się przedstawić? Mówią na mnie Nata, sama nie wiem jeszcze kim jestem. Ale kto by wiedział, kiedy ma się tylko te naście lat i świat stoi jeszcze otworem...
Wszystko przyjdzie z czasem, tymczasem ja będę użerać się teraz z ustawianiem postów tak, żeby dało się je chociaż w połowie rozczytać :D 

In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz